Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lemez és koncert ajánló

A blog változik, ha sikerül, azt mindenki észreveszi.

Heti koncert: Stephen Marley - Zöld Pardon

negyhonap 2012.06.01. 14:09

Sziasztok!

Első Alkalommal látogattam el tegnap a ZP új helyére. Ez persze nem azt jelentette, hogy be is mentem. Az állapotok kaotikusak jogilag és más tekintetben is. Másfél órával kezdés előtt érkeztem, de 1000 fő már sajnos megelőzött. Ezért csak a „Szepáréban” tudtam álló/ülő helyet foglalni barátaimmal. Látni közepesen hallani egész jól lehetett.

Bemelegítésnek MC kemon tolta oda az arcát. Ugyan nem láttam tökéletesen, de egészen biztos vagyok benne, hogy izzadságcseppek nélkül távozott. Rendes színpad, pár lézengő a tánctéren, akár el is kezdődhetne. Minden klappol, a ródok pontosak, a zenekar feláll. Dob, basszer, szóló, két billentyű, két vokál ÉS, egy szaxis is meghúzza magát szép csöndben a szélen.

Attól, hogy a reggae nem tartozik a világ legtempósabb stílusai közé még lehetne valami húzása a produkciónak. Elszalad az első óra és a srácok odafönt csak alapoznak. A közönség hálás, bármikor elkezdődik egy csöpp meló, valami, amitől úgy érzem hogy érdemes koncertre menni megjelennek a lóbáló kezek, ugrálás is akad (!).

A töredezettséggel azonban hosszú távon sajnos nem lehet mit kezdeni. Hol a mikrofon gerjed be, van amikor az egyik tag erősítése esik össze, máskor csak úgy lekeveri a számot Stephen. Amikor F. megjegyzi: „most következik a kötelező szomorú szám.” Már tudom a WOW élményt máshol kell keresni ma este. Egyszer még felcsillan a remény, kiszalad pár hadarós mondat a Művészúr száján. Sajnos két újabb számtördelés és a beinduló bulinak vége is.

Ég veled Stephen Marley visszavárunk Budapestre, de csak ha teszel is érte, hogy mindannyian jól érezzük magunkat.

 

Adatok: 
Ki: Stephen Marley
Hol: Budapest Zöldpardon
Mikor: 2012.06.31 20:00-22:00
Előtte: Mc Kemon.

Címkék: 2012 Heti koncert Stephen Marley MC Kemon ZP

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://masnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr44559225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása